تبلیغات
سینه های سالم و زیبا - روشهای ساده سفت كردن و كوچكتر كردن سینه ها

خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window

سینه های سالم و زیبا
مطالب مفید برای سالم و زیباتر كردن سینه های دختران و زنان

توجه : مطالب وبسایت سینه های سالم و زیبا  تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

روشهای ساده سفت كردن و كوچكتر كردن سینه ها

یکشنبه 20 آذر 1390

مربوط به موضوع:زیبایی سینه های زنان، كوچك كردن سینه های زنان، 

همانگونه كه در مطلب قبلی گفته شد روشهای  کاهش اندازه سینه ها :

۱- جراحی زیبایی سینه ها.

۲- فعالیت های فیزیکی و ورزشی ویژه سینه ها

۳- داروهای خوراکی و ژل های ویژه سینه ها

میباشند كه به دلیل معایبی كه دو روش دیگر دارن كه در آینده به آن خواهیم پرداخت بهترین روش برای كوچكتر كردن سایز سینه های زنان استفاده از فعالیتهای ورزشی میباشد.

تمرینات ورزشی مفید برای کوچک کردن سینه ها

۱-    انجام تمرینات و ورزش های هوازی و ایروبیک :
هدف : سوزاندن چربی های موجود در بافت سینه ، رانها و باسن .

با توجه به اینکه یکی از سه بافت مهم موجود در سینه ها بافت چربی ( fatty tissue  ) می باشد ، ورزش های هوازی و ایروبیک مستلزم مصرف کالری بیشتر است که بدن برای تامین این کالری مورد نیاز از چربی های ذخیره شده در بافت سینه ها ، باسن و رانها استفاده می کند .

این تمرینات عبارتند از : دویدن ، شنا ، دوچرخه سواری .  راحت ترین و در دسترس ترین و کم هزینه ترین روش دویدن است . بیاد داشته باشید این تمرینات باید در هفته حداقل ۶ بار و هر نوبت حداقل به مدت ۳۰ دقیقه انجام پذیرد . طناب زدن نیز از جمله تمرینات و ورزش های هوازی بسیار مفید و ارزان است .

تمرینات هوازی باید حداقل به مدت ۶ هفته و پی در پی انجام شود  تا نتیجه ی مطلوب حاصل گردد .

یادآوری ۲ : بدن انجام تمرینات هوازی گفته شده با انجام تمرینات دیگر به هدف نخواهید رسید .

۲-    تمرین پوش آپ ( push up   ) :

هدف : سفت کردن سینه ها و بهبود وضعیت فیزیکی بدن .

با توجه به اینکه اغلب بانوان به علت ضعف بدنی از انجام تمرین پوش آپ عاجز می باشند ، تمرین پوش آپ دیوار را آموزش می دهیم :

مقابل دیوار با حدود یک قدم فاصله بایستید ، دستها را به سمت جلو و بحالت افقی به سمت دیوار دراز کنید و با کف دستها به دیوار تکیه دهید . به آرامی دستها را از ناحیه ی آرنج خم کرده و صورت را مماس با دیوار قرار دهید و مجدداً به حالت اول برگردید . این تمرین را حداقل ۳۰ بار در هر نوبت انجام دهید و با گذشت زمان و افزایش توان فیزیکی بدنتان تعداد آن را افزایش دهید .

 

۳-    تمرین پرس سینه ( Chest press Exercise  )  :

هدف : تقویت عضلات زیر و اطراف سینه و در نتیجه چالاک و استوار کردن سینه ها .

روش ساده ی انجام این تمرین آن است که به پشت روی زمین دراز بکشید و زانوها را خم کرده و کف پاها را روی زمین بگذارید . بازوها را به طرفین باز کنید و آرنج را ۹۰ رجه خم کنید ( مطابق شکل ) . دو وزنه در دو دست نگه دارید . به آرامی آن را بالا برده و در همان حال ۵ ثانیه نگه دارید و سپس با آرامی پایین آورید .تعداد تمرینات به توان شما بستگی دارد .

۴- تمرین فشردن دستها بهم ( Isometric Chest Squeeze )

هدف : تقویت عضلات زیر و اطراف سینه و در نتیجه چالاک و استوار کردن سینه ها .

نشسته و دو دست را مطابق شکل به هم فشار دهید و ده ثانیه نگه دارید و دوباره تکرار کنید .

این وب قصد دارد اطلاعات جامعی را در مورد سلامت و زیبایی سینه های خانم ها گرداوری نماید تا خانمهای ایرانی بدون نیاز به مراجعه به سایتهای مختلف موضوع مورد نظر خود را به راحتی بیابند. قاعدتا سینه های زنان جزو اندامهای جنسی وی نیستند و جهت شیردهی به وجود آمده اند ولی جدا از دوره کوتاهی که مادران به شیردهی میپردازند ، سینه ها نشانه زنانگی خانمها بوده و نقش مهمی در زیبایی آنها دارند. متاسفانه تهاجم همه جانبه تصاویر رسانه ای با غالب کردن سینه های عمل شده به جای سینه های طبیعی، تلاش می کنند نشان دهند که سینه های طبیعی نباید بزرگ، کوچک، آویزان، نامتقارن یا دارای هاله یا نوک بزرگ باشند اما واقعیت خلاف این است چرا که سینه های زنان از اعضایی هستند که می توانند هر شکل و هر جنسی داشته باشند و مهمترین مساله حفظ سلامت آنهاست ، اگر میخواهید سینه های زیبا و سالمی داشته باشید با ما همراه باشید.

پد ضد درد قاعدگی بانوان

شلوارک حرارتی لاغری سونا پنتس - اورجینال

موضوعات وب

آرشیو

آمار

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • تعداد کل پست ها :

جدیدترین مطالب

رشد سینه ها, سینه بند مناسب, شلی سینه های زنان, دلایل كوچك بودن سینه ها, ماموگرافی, دوران شیردهی, زیبایی سینه ها, تمرین بزرگ كردن سینه, سایز سینه های زنان, درد سینه ها در زمان پریود, معاینه پستان‌ها, فرو رفتگی نوك سینه, بالا بردن سینه, طول مدت شیردهی, درد سینه, سینه ها در دوران شیردهی, افزایش سن, تقویت عضلات سینه ها, درد پستان‌ها در نزدیکی شروع عادت ماهیانه, سینه های دختران, اندازه ی سینه ها, ترشح شیر, تفاوت اندازه سینه ها, سفت کردن سینه ها, اندازه سینه های دختران, سینه های زنان, تمرینات ورزشی درمان شلی سینه ها, سینه ها, افتادگی سینه ها, سلامت سینه ها, داشتن سینه هایی زیبا, ماساژ سینه, علت کوچكی سینه ها, تاثیر رابطه جنسی بر سینه ها, راه های کاهش اندازه سینه ها, درد پستان, استفاده سینه بند, بزرگتر كردن سینه های زنان, سینه های زیبا, افتادگی سینه, درد سینه ها, شیردهی صحیح, سینه های کوچک, سینه های بزرگ, علل شلی سینه ها, سینه بند مخصوص بارداری, شادابی سینه ها, سینه بند, کاهش اندازه سینه ها, سینه های سفت,